Alma de Saraqusta

Lo XXII ciclo de mosica en a ilesia zaragozana de Sant Pablo, organizau per la Chunta Municipal d’o Centro Historico d’a ciudat, ofreix una serie de conciertos a lo largo d’o mes de noviembre. Como gosa estar habitual, estes conciertos, un cada chueves d’o mes, se dedican a formacions de mosica clasica abarcando una gran variedat d’estilos y formas musicals, incluyindo ocasionalment guiños a atros ritmos, como ye lo caso d’o concierto programau pa lo proximo 7 de noviembre de 2019.

Este concierto, titulado Alma de Saraqusta, será protagonizau por lo grupo Berluna, formación que acompanyó a lo bailarín Miguel Ángel Berna en o suyo espectaclo Mudeixar, pero que tamién ofreix conciertos en solitario con una mosica que combina la jota y lo folk aragonés con as mas variadas tendencias musicals y particularment lo flamenco.

Alberto Artigas (bandurria y laúd), Jaime Lapeña (violín y viola), Guillermo Gimeno (archilaúd y guitarra espanyola), Miguel Ángel Fraile (gaita de boto, acordeón, flautas y dulzainas), Lourdes Escusol (voz), José Luis Seguer, Fletes (batería, djembé y darbuka) y Josué Bárres (cajón y djembé), son los components d’esta formación que lo suyo son se adentra en as mas profundas radices d’a mosica tradicional d’Aragón.

Totz los conciertos d’o ciclo tienen dentrada libre dica completar lo aforo y se celebran a las 20 horas en a ilesia de Sant Pablo, Plaza de Sant Pablo, de Zaragoza.