Vanesa Osete y la Companyía Aragonesa Ad Libitum presientan “Saraqusta Zambra”

La Companyía Aragonesa Ad Libitum presienta lo disco Saraqusta Zambra, basau en o suyo recient espectaclo d’o mesmo nombre.

Saraqusta Zambra naixe d’as radices musicals que unen la jota y lo flamenco. Conta con a extraordinaria interpretación de Vanesa Osete y un acompanyamiento de lujo formau per mosicos y bailarines flamencos y aragoneses, que aportan la suya experiencia y talento musical a totz dos cheneros pa fer d’este un espectaclo fabuloso que narra una emotiva historia situada en os duros y encara cercanos tiempos d’a emigración.

Saraqusta Zambra s’engueró lo día 22 d’aviento de 2018 en o Teatro Gaztambide de Tudela, y agora la Companyía Aragonesa Ad Libitum presienta este disco, que se gravó en directo entre la interpretación, narrada per Juanjo Hernández, que tenió puesto en aviento de 2019 en o Auditorio d’o World Trade Center Zaragoza.

La presentación d’o disco y lo espectaclo tendrá puesto lo proximo 17 de chulio de 2021, a las 21:00 horas, en a plaza de toros de Alagón (Zaragoza).

Mas información: http://somosadlibitum.com/saraqusta-zambra/