Charra-coloquio con Mercedes Pueyo

Mercedes Pueyo realizó la suya tesi doctoral sobre lo dance aragonés. Esta investigación culminó en l’anyo 1961, deixando replegau un immenso treballo de documentación sobre lo fenomeno folklorico mas rico y mas extendiu d’Aragón.

Lo treballo se publicó en 1973, aportando una valurosisma información a quantos en aquells anyos prencipiaban a indagar y a tractar de recuperar los numerosos dances d’Aragón, desapareixius en a suya practica totalidat. Agora la Deputación Provincial de Zaragoza ha publicau este treballo en versión dichital, de conchunta con una colección d’apendices ineditos.

La edición se presentará en una charra-coloquio con a propia autora que tendrá puesto lo día 17 de mayo, a las 18 horas, en a Sala d’Asayos d’a Escuela Municipal de Mosica y Danza de Zaragoza. Dinantes, a las 11 d’o maitín, se ferá una presentación en a Sala de Prensa d’a DPZ. Y lo sabado 18, en o marco d’a chornada Alredol, pitas y cascabillos que se celebra en Sariñena, se ferá unatra presentación d’o libro, seguida d’una mesa redonda en a quala intervendrán los investigadors Pedro Mir, Jesús Cáncer, Mario Gros y Carolina Ibor, y d’una actuación d’o Dance de Sariñena.

Reedición facsímil: https://ifc.dpz.es/publicaciones/ver/id/3754

Apéndices: https://ifc.dpz.es/publicaciones/ver/id/3755